Palautusilmoitus
Tee palautusilmoitus kirjautumalla tai tilaamalla lomake sähköpostiisi. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme yhteyslomakkeella. Palautuksen voit tehdä 30 päivän ajan tilauksen noudosta. Tarjoamme tämän lisäksi ajanjaksolla 18.11.- 24.12.2024 verkkokaupasta ostetuille tuotteille pidennetyn palautusajan. Voit palauttaa tällä ajanjaksolla ostetun käyttämättömän tuotteen 6.1.2025 saakka.
Huom! Jos tilaus on jakaantunut useampaan osatoimitukseen niin teethän palautuksen vasta kun olet saanut tilauksen kaikki tuotteet. Tilauksen tuotteita voi palauttaa vain yhden kerran. Odota, että tilauksen kaikki osatoimitukset ovat saapuneet ennen palauttamista ja palauta kaikki toimitetut tuotteet samassa paketissa. Palautus on mahdollista tavallisesti muutaman tunnin sisällä siitä kun kaikki toimitukset on noudettu. Ongelmatapauksissa ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Rekisteröitymätön asiakas
Jatka palautuspalveluun täyttämällä tilauksessa käyttämäsi sähköpostiosoite oheiseen kenttään.
Ohje palautuksen tekemiseen
Mikäli päätät palauttaa tuotteita Budgetsportin verkkokaupasta, seuraa alla olevia ohjeita, jotta palautus sujuu helposti ja vaivattomasti. Lisätietoa palautuksesta löydät Asiakaspalvelu-osiostamme sekä voit olla aina myös suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme ko. sivuston kautta.
HUOM! Asiakas vastaa itse ulkomaille toimitettujen tilausten palautuskustannuksista. Voit palauttaa tilauksesi myös Budget Sport -myymälään, jolloin palautusilmoitusta ei tarvitse tehdä. Ota mukaan myymälään palautettavat tuotteet ja tilauksen lähetyslista.
Tee palautusilmoitus kirjautumalla asiakastilillesi tai tilaamalla siirtymislinkki sähköpostiisi ylläolevalla lomakkeella. Erikoistoimitettavia tuotteita palautaessa (sukset, polkupyörät ja isot kuntolaitteet) ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Kirjautumisen / sähköpostilinkistä siirtymisen jälkeen siirry täyttämään palautusilmoitus. Klikkaa tilauslistauksen näkymästä JÄTÄ ILMOITUS -nappia ja siirry eteenpäin lomakkeelle.
Merkitse lomakkeelle palautettavat tuotteet. Tarkista, että merkitset oikeat tuotteet palautukseen. Tarvittaessa täytä myös tilinumero, mikäli sitä kysytään. Tarkista, että osoitetietosi ovat ajantasalla.
Mikäli ilmoituksen jättämiseen liittyy kysyttävää tai tarvitset lisätietoja, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Voit myös jättää lisätietoa palautuksesta ilmoituksen yhteydessä.
Pakkaa tuotteet pakettiin ja liitä mukaan tilauksen mukana saamasi tilausvahvistus. Tilausvahvistus on paperi, jossa on mm. lueteltuna tilaamasi tuotteet. Varmista, että palautat samat tuotteet, jotka olet merkinnyt nettisivujen palautusilmoitukseen.
- Tarkista, että tuotteissa on edelleen kiinni kaikki tuotteen kannalta oleelliset tuotelaput ja –merkinnät.
- Tuotteen tulee olla palautushetkellä käyttämättömässä kunnossa. Myös myyntipakkauksen tulee olla myyntikuntoinen (esim. kenkälaatikko).
- Huomioithan, että tuoteseteissä kaikki osat on palautettava.
Ennen paketin sulkemista ota palautusrahtikirja irti saamasi paperisen tilausvahvistuksen toiselta puolelta ja liimaa se käyttämääsi pakettiin vanhan rahtikirjan päälle.
Älä liimaa rahtikirjaa tuotteen myyntipakkaukseen.
Varmista, että olet liimannut palautusrahtikirjan pakettiin. Vie paketti käyttämäsi toimitustavan mukaiseen palautuspisteeseen (Posti, Matkahuolto tai DB Schenker), josta olet paketin käynyt hakemassa. Täältä paketti lähetetään eteenpäin varastollemme.
Rekisteröityneenä käyttäjänä voit seurata palautuslähetyksen etenemistä asiakastilisi Tilaushistoria-näkymästä. Rahojen palautukseen menee n. 14 päivää tilauksen saapumisesta varastollemme.